Wij doen mee met de kerstactie voor de Voedselbank, U ook?! In de school staat een kerstboom met wenskaartjes. Kies een kaartje uit en leg dit met een kerstcadeautje onder de boom. Zeker weten dat we heel veel kinderen blij gaan maken!

Kerstwensboom

14-12-2018
De kinderen in groep 1 t/m 4 hebben zich verdiept in het goede werk van De Voedselbank. Waarom en voor wie is er De Voedselbank? En hoe kunnen wij helpen? Na hun bezoek aan De Voedselbank weten de kinderen daar het antwoord wel op: ze kunnen daar diverse levensmiddelen gebruiken. En dus zamelen we behalve kerstcadeautjes ook producten uit de supermarkt in. Onze actie loopt tot en met 19 december.

Leerkracht aan het woord

We zijn een ambitieus maar ook een heel gezellig team.